REGULAMIN ZaprosNaSlub.pl

UWAGA! Przed zakupem prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem ZaprosNaSlub.pl. Zakup jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.

I. INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Skontaktować się z nami możesz poprzez e-mail (sklep@zaprosnaslub.pl) lub telefonicznie pod numerem +48 726 644 296

  2. Wyłącznie drogą mailową ustalane są szczegóły zamówień, takie jak:

    • Ewentualne poprawki w projektach

    • Akceptacja projektów

    • Zmiany w zamówieniu

II. PERSONALIZACJA I PRÓBKI ZAPROSZEŃ

  1. Darmowa personalizacja zaproszeń/produktów wykonywana jest dla zamówień od 20szt. (chyba że podano inaczej na stronie produktu)

  2. Darmowa personalizacja oznacza:

    • Personalizację całej listy gości (każdy produkt (zaproszenie, winietka itp.) z osobnym imieniem/nazwiskiem gościa, jeśli chcą Państwo wypełnić gości ręcznie, istnieje możliwość wykropkowania lub pozostawienia pustego miejsca tam, gdzie standardowo wstawiamy imię/nazwisko zapraszanej osoby. Można to zrobić dla całego zamówienia lub jego dowolnej części).

    • Personalizację imion/nazwisk Nowożeńców (te same imiona/nazwiska w całym zamówieniu)

    • Personalizację jednej treści we wnętrzu zaproszenia (ta sama treść w całym zamówieniu, gdy zamawiamy np. Zaproszenia i winietki to oczywiście osobny tekst na winietki, osobny na zaproszenia 🙂 )

    • Personalizację jednego Motywu Tekstowego na okładce zaproszenia (data, imiona Nowożeńców – jeśli występują w danym wzorze. Ten sam Motyw Tekstowy w całym zamówieniu)

  3. Zamówienia w ilości mniejszej niż 20szt. (chyba że podano inaczej na stronie produktu) traktowane są jako próbki i nie są objęte darmową personalizacją. W celu personalizacji takich zamówień należy dokupić osobną personalizację (można to zrobić kupując PERSONALIZACJĘ)

  4. W przypadku chęci zamówienia próbki zaproszenia, prosimy o zakup jednego zaproszenia. W takich zamówieniach nie ma możliwości zmiany tekstów i czcionek. Można tego dokonać jedynie po wykupieniu personalizacji. Kolor wstążki i papier można zmienić w zakresie dostępnej kolorystyki.

  5. Jeśli ilość zakupionych zaproszeń lub innych produktów jest większa niż podana liczba gości w Formularzu, to nadwyżka pozostanie niespersonalizowana (odpowiednie miejsca zostaną wykropkowane lub pozostaną puste).

  6. W przypadku Winietek i innych produktów niż zaproszenia, personalizacji dokonujemy tylko wtedy, gdy klient kupił u nas także Zaproszenia lub Personalizację (nie jest istotne kiedy były kupione, można np. kupić najpierw zaproszenia, a po otrzymaniu przesyłki dokupić Winietki).

  7. Istnieje możliwość umieszczenia różnych tekstów na Zawieszkach na alkohol. W tym przypadku ten sam tekst musi widnieć na min. 15szt. lub 30szt. lub 45szt. itd. (wielokrotność liczby 15), czyli np. „Zdrowie Pięknych Pań” – 45szt. „Zdrowie wszystkich Panów” – 30szt. „Wódka Weselna” – 75szt. „Dziękujemy Wam, napijcie się z nami” – 15szt.

III. ZAMÓWIENIE

  1. Przebieg zamówienia:

    • Dodaj do koszyka interesujące Cię produkty (zaproszenia, winietki, zawieszki itp.)

    • Przejdź do koszyka w celu realizacji zamówienia

    • Dokonaj płatności (PAY-U lub przelew tradycyjny)

    • Wypełnij poprawnie i wyślij do nas Formularz, jego wypełnienie jest podstawą do przyjęcia i realizacji zamówienia. Prosimy o uwagę przy wpisywaniu danych do Formularza oraz o powtórne sprawdzenie poprawności danych przed wysłaniem Formularza.

    • W ciągu 3 dni roboczych (zazwyczaj o wiele szybciej) dostaniecie Państwo od nas projekt zaproszenia oraz wnętrza w formie zabezpieczonego pliku graficznego (na podany w Formularzu adres email)

    • Masz 7 dni kalendarzowych na jego akceptację lub odesłanie informacji o ewentualnych poprawkach (ten punkt prosimy wykonać jedynie drogą mailową, nie przyjmujemy akceptacji telefonicznej lub smsowej)

    • Jeśli nie zgłoszą Państwo chęci wprowadzenia poprawek i zaakceptują projekt, zaczynamy tworzenie zaproszeń. Od tej chwili nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian w zamówionych zaproszeniach. Prosimy o dokładne sprawdzenie projektu. Nie odpowiadamy za błędy po zaakceptowaniu projektu.

    • Zaproszenia wysyłamy w ciągu 14 dni roboczych, licząc od chwili akceptacji projektu (zwykle czas ten jest o wiele krótszy)

  2. Poprawki

    • Poprawki w projekcie wykonujemy maksymalnie dwukrotnie

    • Nie odpowiadamy za błędy w przysłanych do nas tekstach, liście gości itp.

    • Nie poprawiamy przysłanych do nas tekstów, imion, listy gości, odmiany nazwisk, formy gramatycznej itp.

    • Wszelkie teksty w zaproszeniu będą dokładnie takie, jakie otrzymamy od Państwa, dlatego prosimy o ich dokładne sprawdzenie PRZED wysłaniem do nas Formularza.

IV. WYPEŁNIANIE FORMULARZA

  1. Teksty z Formularza przysłanego przez Państwa zostaną wklejone „takie, jakie są” (oczywiście z odpowiednio wybraną przez Państwa czcionką, w razie potrzeby wstawimy znak nowej linii (Enter), aby zmieścić tekst w polu do druku). Wszelkie teksty są przez nas kopiowane w formie niezmienionej. Na zaproszeniach/produktach pojawi się identyczna treść, jak w Formularzu wysłanym przez Państwa

  2. Nie poprawiamy, nie edytujemy tekstów przysłanych przez Państwa. Nie zajmujemy się poprawą stylistyczną, gramatyczną, poprawą literówek ani poprawą interpunkcji i ortografii, wielkości liter itp.

  3. Prosimy o niepomijanie tekstów, które mają znaleźć się w zaproszeniach i innych produktach, oraz o sprawdzenie ich poprawności (nie odpowiadamy za błędy w tekstach otrzymanych od Państwa).

  4. Prosimy o poprawne przygotowanie listy gości tj.

    • poprawną odmianę imion i nazwisk (np. zapraszamy Pana Jana Kowalskiego),

    • pisanie imion i nazwisk z wielkich liter (np. Jan Kowalski),

    • jeśli przed nazwiskiem ma pojawić się zwrot grzecznościowy prosimy o jego umieszczenie przed KAŻDĄ osobą, przed którą ma pojawić się dany zwrot (np. zapraszamy Sz.P. Jana Kowalskiego),

    • jeśli ma pozostać puste miejsce na wpisanie nazwisk ręcznie (wykropkowane lub bez wykropkowania) również prosimy o taką informację

    • Jeśli życzą sobie Państwo, aby lista gości (na wszystkich lub na kilku zaproszeniach) była wykropkowana, albo żeby był zwrot grzecznościowy i wykropkowanie (np. Sz.P. ……………………………….), to prosimy o podanie takiej informacji

    • Jeśli ilość zakupionych zaproszeń lub innych produktów jest większa niż podana liczba gości w Formularzu, to nadwyżka pozostanie niespersonalizowana (odpowiednie miejsca zostaną wykropkowane bez zwrotu grzecznościowego lub pozostanie puste miejsce na wpisanie nazwisk ręcznie)

  5. PROSIMY O DOKŁADNE SPRAWDZENIE WSZELKICH TEKSTÓW I LISTY GOŚCI PRZED WYSŁANIEM FORMULARZA (nie odpowiadamy za błędy w tekstach, które otrzymamy od Państwa, jeśli nie wynikają one z naszej winy).

  6. Wypełniony Formularz należy wysłać do nas w ciągu 7 dni kalendarzowych od chwili dokonania zakupu.

  7. Naciśnięcie przycisku ‚Wyślij’ w formularzu jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymanie od nas maila potwierdzającego otrzymanie Formularza, a następnie na otrzymanie niezbędnych maili związanych z realizacją zamówienia, takich jak email z Projektem zaproszenia lub innego produktu, email z prośbą o akceptację projektu, email dotyczący wysyłki itp. a także emaila a prośbą o wypełnienie krótkiej, anonimowej ankiety dotyczącej zadowolenia z zamówienia, produktu i korzystania z naszych usług.

V. CZAS REALIZACJI

  1. Termin realizacji wynosi do 14 dni roboczych od chwili akceptacji projektu. Zazwyczaj termin ten jest dużo krótszy, staramy się wysyłać zaproszenia na bieżąco.

  2. Termin realizacji oznacza czas od chwili zaakceptowania projektu lub wpłynięcia pieniędzy na konto (decyduje późniejsza data) do momentu wysyłki przez nas zaproszeń.

  3. W ciągu 3 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty na konto, otrzymacie Państwo od nas projekt graficzny do akceptacji (zazwyczaj trwa to dużo szybciej).

  4. Taka sytuacja nie miała jak do tej pory miejsca i dołożymy wszelkich starań, aby nie miała, ale w przypadku niezależnych od nas opóźnień (problemy natury technicznej, opóźnienia w dostawie materiałów itp.) termin realizacji może się wydłużyć. W takim przypadku zapewnimy stały kontakt i informowanie na bieżąco o sytuacji oraz rabat w wysokości 10% od całkowitej wartości zamówienia, jeśli nie zgodzą się Państwo na opóźnienie – zwrócimy całą przelaną do nas kwotę w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.

VI. PŁATNOŚĆ

  1. Płatności można dokonywać poprzez PAY-U lub poprzez bezpośrednią wpłatę na konto nr. 48 2490 0005 0000 4000 8761 4039 (Alior Bank), Dane do przelewu: PRACOWNIA ARTYSTYCZNA Sebastian Paszko, Rzuchów 26, 37-300 Leżajsk

  2. W przypadku wpłaty na konto, w tytule przelewu prosimy o wpisanie maila podanego w Formularzu

  3. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem

VII. WYSYŁKA

  1. Istnieje możliwość wysyłki za pośrednictwem:

    • Poczty Polskiej

    • InPost (Paczkomaty)

    • Kuriera

  2. Koszt wysyłki uzależniony jest od przewoźnika i wynosi odpowiednio:

    • Poczta Polska – Polecony Priorytet (Zamówienie do 5szt zaproszeń): 9zł

    • InPost (Paczkomaty): 20zł

    • Kurier: 20zł

    • Kurier (Dla zamówień 1 lub więcej zaproszeń): 20zł

  3. Koszty wysyłki uwzględniają koszty pakowania towaru oraz jego transportu. Nie wysyłamy za pobraniem.

  4. Nie odpowiadamy za opóźnienia spowodowane przez Pocztę Polską, Kuriera, InPost (Paczkomaty) itp. W przypadku niedoręczenia przesyłki do Państwa bardzo prosimy o kontakt. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej po 14 dniach od daty wysyłki możemy złożyć reklamację, o której postępach będziemy Państwa informować.

  5. Nie odpowiadamy za opóźnienia spowodowane przez Pocztę Polską, Kuriera, InPost (Paczkomaty) itp. W przypadku niedoręczenia przesyłki do Państwa bardzo prosimy o kontakt. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej po 14 dniach od daty wysyłki możemy złożyć reklamację, o której postępach będziemy Państwa informować.

  6. Składając ofertę kupna (lub zamawiając darmową próbkę) udzielają Państwo sprzedającemu jednorazowego pełnomocnictwa do reprezentowania Państwa w Urzędzie Pocztowym/u Kuriera/w firmie InPost (Paczkomaty) itp. w celu dokonania opłaty i wysłania towaru w Państwa imieniu.

VIII. REKLAMACJE

  1. W przypadku nieotrzymania paczki z winy przewoźnika mogą Państwo składać reklamację po 14 dniach od daty wysyłki przez nas paczki (decyduje data stempla pocztowego).

  2. Reklamowane zamówienie nie podlega zmianom i nadal obowiązuje wysłany wcześniej Formularz i zaakceptowany projekt.

  3. Reklamacji nie podlega:

    • uszkodzenia wynikające z transportu, w przypadku gdy podczas odbioru paczki była widocznie uszkodzona i nie został sporządzony odpowiedni protokół

    • odcienie kolorów (odcienie na monitorze mogą różnić się od realnych w zależności od kalibracji monitora), oczywiście proszę się nie martwić, nie wyślemy zaproszeń np. ecru jeśli ktoś zamawiał zielone

    • sztywność, grubość, szerokość, gramatura i kolorystyka wstążka – oczywiście nie wyślemy wstążki 6mm, jeśli zamówiona była 25mm, różnice – jeśli wystąpią – są bardzo niewielkie i zależne od producenta i partii produktu. Reklamacji nie podlega także informacja, że wstążka jest złota, srebrna itp. – nie oznacza to materiału, z którego jest wykonana, a jedynie jej kolorystykę

    • rozmiar i czytelność czcionki (przykładamy wagę do tego, aby zaproszenia były czytelne, jednak czasami ilość tekstu zmusza nas do zmniejszenia czcionki. Każdy klient przed rozpoczęciem realizacji otrzymuje projekt do akceptacji, na nim zawsze widoczny jest rozmiar i krój czcionki. Prosimy o dokonanie wizualnej oceny i o informację o ewentualnych zmianach na etapie akceptacji projektu)

    • gramatura papieru (gramatura na stronie produktu podana jest na podstawie danych producenta papieru, może się różnić o kilka %, może mieć na to wpływ choćby wilgotność powietrza)

    • wymiary produktów – produkty są ręcznie robione, poszczególne produkty mogą się od siebie nieznacznie różnić wielkością, jednak różnice te, jeśli wystąpią, będą bardzo małe (max kilka %).

    • powtarzalność kolorystyki w przypadku próbek i zamówienia personalizowanego, tak druku, jak i papieru i wstążek (na próbkach odcień wstążki lub papieru może być inny niż na zaproszeniach, wynika to z różnic, jakie mogą wystąpić pomiędzy poszczególnymi partiami zamawianego przez nas towaru).

    • powtarzalność kształtu, ułożenia i rozmiaru kokardek i wstążek (oczywiście jeśli napisano np. wstążka 25mm, to na zaproszeniu będzie wstążka o tej szerokości (+/- kilka % w zależności od producenta)). Zaproszenia są robione ręcznie, tak więc nie ma możliwości uzyskania identycznego kształtu, ułożenia i rozmiaru kokardek i wstążek.

    • błędy we wszelkich tekstach, które zostały do nas przysłane w Formularzu lub drogą mailową (do produktów wstawiamy dokładnie takie teksty, jakie otrzymamy od Państwa, nie dokonujemy korekt, takich jak np. odmiana nazwisk, poprawienie wielkich liter, błędów ortograficznych, interpunkcji, błędów stylistycznych i gramatycznych itp.)

  4. W przypadku uznania reklamacji mają Państwo dwie opcje:

    • Poprawiony towar wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych, na nasz koszt.

    • Zwracamy Państwu pieniądze za część zamówienia, którego dotyczyła reklamacja

  5. Istnieje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, jednak ten punkt dotyczy jedynie nienaruszonych próbek.

  6. W przypadku zamówień personalizowanych, zgodnie z obowiązującym prawem, nie ma możliwości zwrotu towaru i odstąpienia od umowy.

IX. Terminy

  1. Dzień roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem:

    • 01. i 06. stycznia

    • Poniedziałek Wielkanocny

    • 01., 02. i 03. maja

    • Boże Ciało

    • 15. sierpnia

    • 01. i 11. listopada

    • 24., 25., 26. i 31. grudnia

X. INFORMACJE KOŃCOWE

  1. Zastrzegamy możliwość odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. W takim przypadku ewentualne przelewy zostaną niezwłocznie zwrócone na konto, z którego do nas wpłynęły