Czy mogę o coś zapytać?
🙂 Jak najbardziej. Jesteśmy po to, aby Państwu pomóc i doradzić. Możecie Państwo pytać nas o wszystko, co związane z naszym sklepem. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe 🙂
Co muszę zrobić, aby dokonać zakupu?
Aby dokonać zakupu należy: wybrać interesujące Cię produkty i ich ilość -> dodać je do koszyka -> kliknąć na ikonkę koszyka w prawym górnym rogu strony -> wybrać metodę wysyłki i kliknąć na przycisk Przejdź do kasy -> wypełnić odpowiednie dane, zaakceptować regulamin i kliknąć na przycisk Kupuję i płacę
Co muszę zrobić po dokonaniu zakupu?
Po dokonaniu zakupu należy opłacić zamówione przedmioty, a następnie wypełnić ">Formularz. Potem otrzymasz od nas projekt do akceptacji. Jeśli nie będziesz mieć zastrzeżeń, prosimy o wysłanie informacji zwrotnej drogą mailową. Teraz wystarczy poczekać na przesyłką od nas 🙂
Czy jest dostępna wysyłka za pobraniem?
Niestety nie oferujemy obecnie wysyłki za pobraniem
Jakie dodatki macie Państwo w swojej ofercie?
Nasza oferta obejmuje kompletną listę dodatków. Możesz kupić zaproszenia ślubne, winietki, zawieszki na alkohol, śpiewniki weselne, dodatki do kopert (personalizacja koperty naklejką, wkładki do kopert) jak i same koperty, księgi gości, menu weselne, pudełka na ciasto i pudełka na koperty, plany stołów i numery stołów, różnego rodzaju naklejki, koszyczek ratunkowy, podziękowania dla gości, prośby o błogosławieństwo dla rodziców oraz zaproszenia dla rodziców, bileciki (dodatkowe wkładki do zaproszeń), przypinki (kotyliony). Jeśli nie mamy w ofercie jakiegoś rodzaju dodatku – napisz do nas, a postaramy się wykonać go dla Ciebie.
Nie mogę znaleźć interesujących mnie dodatków w Państwa ofercie, czy wykonacie je dla mnie?
Oczywiście, że tak :). Nawet jeśli nie możesz znaleźć dodatku pasującego do zakupionych zaproszeń (np. winietki, zawieszki, śpiewnika itd.) wykonamy go dla Ciebie bez dodatkowych opłat.
Czy oferujecie Państwo darmową personalizację zaproszeń?
Tak. Darmowa personalizacja zwykle dotyczy zamówień od 20 szt. zaproszeń. Czasami wartość ta jest inna – zawsze podajemy ją na karcie produktu
Czy możliwa jest personalizacja mniejszej ilości zaproszeń?
Tak. Istnieje możliwość spersonalizowania mniejszej ilości zaproszeń. W tym calu prosimy o zakup PERSONALIZACJI
Czy istnieje możliwość zmiany wstążki na inną?
Tak. Mogą Państwo za darmo zmienić kolor na dowolny dostępny w naszej ofercie. Możecie je Państwo znaleźć TUTAJ. Oczywiście istnieje także możliwość zamiany na sznurek jutowy.
Czy istnieje możliwość zamiany papieru na inny?
Oczywiście. Mogą Państwo zmienić papier na dowolny inny dostępny w naszej ofercie. Aby zobaczyć dostępne papiery prosimy kliknąć TUTAJ. W przypadku papierów zamiana może wymagać dopłaty określonej na powyższej stronie.
Czy do moich zaproszeń dołączone będą koperty? Czy są one wliczone w cenę zaproszenia?
Zazwyczaj tak. Zwykle do każdego zaproszenia dołączamy sztywne, eleganckie, białe koperty z trapezowym zamknięciem. Niektóre zaproszenia mogą mieć dołączone inne eleganckie koperty (np. z zamykaniem trójkątnym), niektóre również mogą nie mieć jako takiej tradycyjnej koperty ze względu na specyfikę zaproszenia. W takich przypadkach na pewno odpowiednią informację znajdą Państwo na karcie produktu
Chcę zmienić koperty na inne, niż standardowo dołączone do zaproszeń, co muszę zrobić?
Oczywiście istnieje możliwość zamiany kopert na inne, np. z zamykaniem trójkątnym lub w innym kolorze. W tym celu prosimy o udanie się na stronę #####LINK #####KOPERTY ##### i dokonanie wyboru odpowiednich kopert. Zamiana taka jest płatna.
Co to jest Koszyczek Ratunkowy?
Koszyczek ratunkowy jest bardzo praktycznym pomysłem. Można by go inaczej nazwać punktem pierwszej potrzeby. Jest bardzo przydatny na każdym weselu. Jest także bardzo mile widziany przez gości. Jeśli boli Cię głowa, brzuch, masz zgagę – znajdziesz w nim odpowiednie medykamenty, jeśli uszkodziłaś rajstopy – znajdziesz w nim zapasowe, jeśli skaleczyłaś się – znajdziesz środki dezynfekujące i plaster, jeśli nagle zaskoczył Cię okres – znajdziesz w nim co potrzeba. Zwykle umieszcza się go w toalecie męskiej i damskiej. Umieścić możesz w nim, oprócz wspomnianych już rzeczy, m.in. dezodorant, pastę do butów i szczotkę, zestaw do manicure i bezbarwny lakier, chusteczki dezynfekujące, jednorazowe szczoteczki do zębów, pastę do zębów, płyn do płukania ust, nić dentystyczną itp., próbki perfum, gumy do żucia i miętowe cukierki, agrafki i igły wraz z nićmi, rolkę do ubrań, gumki i lakier do włosów i wiele innych.
FORMULARZ: Czy odmienicie za mnie imiona i nazwiska gości?
Niestety nazwiska bywają bardzo specyficzne i nie jesteśmy w stanie ich odmienić. Państwo będziecie wiedzieć najlepiej, jaka forma jest poprawna. Prosimy o odpowiednie odmienienie imion i nazwisk i wpisanie ich do Formularza. Zostaną one wklejone do zaproszeń ‚takie jakie są’. Prosimy zwrócić także uwagę, że zazwyczaj odmiana imion i nazwisk będzie inna na zaproszeniach, a inna na winietkach.
FORMULARZ: Czy sprawdzicie Państwo teksty pod względem gramatycznym, interpunkcyjnym, ortograficznym i stylistycznym?
Niestety nie oferujemy takiej usługi. Tekst na zaproszeniach (a także na wszystkich dodatkach) zostanie wklejony ‚taki jaki jest’. Dlatego też prosimy zwrócić szczególną uwagę na poprawność przesyłanych do nas tekstów. Prosimy o kilkukrotne sprawdzenie przed wysłaniem, czy teksty są prawidłowe. Po rozpoczęciu druku nie będzie możliwości zmiany tekstu.
ZAPROSZENIA PREMIUM: Dlaczego muszę pytać o dostępność zaproszeń premium?
Aby zadbać o jeszcze większą unikatowość zaproszeń z serii Premium postanowiliśmy, że będą one limitowane. Z tego względu czasami może zdarzyć się, że będą one niedostępne, pomimo informacji o dostępności na stronie.
FORMULARZ: Zamówiłam tylko winietki (zawieszki, inne dodatki). Czy muszę wypełniać cały Formularz ponownie?
Nie. Prosimy o wypełnienie pól związanych z zamówionym towarem. Pozostałe pola możecie Państwo pozostawić puste.
FORMULARZ, PRÓBKI: Zamówiłam tylko Próbki. Czy muszę wypełniać Formularz?
Nie. W przypadku zamówienia Próbek wypełnienie Formularza nie jest potrzebne. Wystarczy złożenie zamówienia.
ZAWIESZKI NA ALKOHOL: Czy możliwe jest umieszczenie różnych tekstów na zawieszkach?
Tak. Należy jednak pamiętać, że ten sam tekst musi widnieć na min. 15szt. lub 30szt. lub 45szt. itd. (wielokrotność liczby 15), czyli np. „Zdrowie Pięknych Pań” – 45szt. „Zdrowie wszystkich Panów” – 30szt. „Wódka Weselna” – 75szt. „Dziękujemy Wam, napijcie się z nami” – 15szt. Dla niektórych serii zawieszek wielokrotność może być inna (np. 12szt.) – takie informacje zawsze znajdują się na karcie produktu.
Czy przyjmujecie zamówienia drogą telefoniczną?
Tak.
Jak mogę ustalić szczegóły zamówienia?
Szczegóły zamówienia ustalamy poprzez Formularz oraz drogą mailową. Nie ustalamy ich natomiast poprzez telefon.
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Tak. Zamówienie mogą Państwo anulować zanim dostarczymy Państwu projekt do akceptacji.
Czy istnieje możliwość użycia własnej czcionki w zaproszeniach?
Jeśli nie znaleźli Państwo interesującej czcionki na TEJ stronie, możecie Państwo wybrać czcionkę z dostępnych na Google Fonts. Proszę jednak pamiętać – gdy w zaproszeniu używa się polskich znaków diakrytycznych – czcionka MUSI je zawierać. Nie zajmujemy się spolszczaniem czcionek.